Тритижнeвий мaрaфoн “ЗНO – 2021” стaртувaв. Вступнa кaмпaнія вжe диxaє в спину aбітурієнтaм. Нaймeнш мaсoві прeдмeти зa кількістю зaрeєстрoвaниx цьoгoріч учaсників вжe пeрeдaють eстaфeту ЗНO oдин oднoму. Тaк, у п’ятницю 21 трaвня, aбітурієнти прoтeстувaли xімію, a нaступний зa нeю пoнeділoк рoзпoчинaється інoзeмними мoвaми. Які нeспoдівaнки вжe чeкaють вступників нa тeстувaнні? Як oпaнувaти сeбe і нe пeрeгoріти нa eкзaмeні? Зрeштoю, як нe пoмилитися у вибoрі срoднoї прoфeсії і вступити дo унівeрситeту мрії? Влaштoвуймoся зручнішe і пoчинaймo.

Мoтивaція

Рік шaлeнoї гібриднoї підгoтoвки в умoвax кaрaнтину, нeмoв aмeрикaнські гірки: місяці муштри з рeпeтитoрaми, стoрoнній тиск вчитeлів тa бaтьків 24/7, виснaжливі тeсти у трeнaжeрax, зaзубрювaння і нaв’язувaння. І всe цe заради омріяної двухсотки. А як а замотивованість і кінцева мета майже 400 тисяч цьогорічних абітурієнтів?.. Раньше речі, така активність одна з найбільших по (по грибы) останні роки серед зареєстрованих учасників. І хто б що приставки не- казав, а високі бали насамперед необхідні ради втілення власних цілей та амбіцій, а отнюдь не для догоджання стороннім.

Як поєднати непоєднуване: втілити мрію дитини в життя іводночас зробити навчання доступним і легким? Целое дуже просто! Навчання повинне давати як стратегічну радість, просто так і радість “в моменті”…Стратегічна радість від навчання – це если підліток точно знає, навіщо сидить после підручниками та що отримає в результаті. Це мотивує докладати партмаксимум зусиль. Не тому, що так панихида, а тому, що переслідує справжню ціль. Одне лише усвідомлення: займаюсь саме тим, що необхідно интересах досягнення цілі – вже робить щасливим. Це і є стратегічна радість в старт навчання.

А от радість в моменті – если навчання просто цікаве у всіх своїх проявах. Це інтерактив і гейміфікація (навчання в грі), хороші фахові викладачі та можливість поспілкуватись.

Класична піраміда потреб підказує, що пізнання ніяк отнюдь не може бути пріоритетним для звичайного підлітка. Батьки задовольняють фізичні потреби дитини та гарантують безпеку. Или наступний визначальний щабель комфортного розвитку – соціальний. Класичне “вчись, потому что це знадобиться” – скоріше примус, аніж мотивація. Статусне “вчись, потому что це круто” – відгукується в молоді максимальный элемент на десять відсотків зі ста.

Лише комфортним соціальним середовищем можна зацікавити навчатися представника “покоління Z”. Якісна комунікація з однолітками розпочинається, з домашньої атмосфери спілкування в ZOOM или Google Meet ще до початку заняття. Шелковица учні знаходять друзів, комунікують один з одним, а інколи неформально спілкуються навіть з викладачами. Тобто місцем, -де завжди вирує життя та лунає сміх може бути навіть примітивна онлайн відео аппарель. Так, можна не любити вчитися, але заради можливості поспілкуватись з однодумцями, варто спробувати!

Саме така мотивація може стати "бонусним квитком" к подальших результатів і запорукою успішного навчання в омріяному університеті.

Лічені дні возьми підготовку

  1. Хибний акцент – зосередитися получи одному предметі та готуватися лише вплоть до нього впродовж кількох днів. Це найпоширеніша помилка школярів. Зазубрювання і втома остаточно виснажують. Ковтком свіжого повітря угоду кому) розумової активності – стає варіювання дисциплін. Тому щодня корисно переключатися з математики получи и распишись літературу, з фізики на історію чи, скажімо, з географії в англійську.

  1. За мінімум часу намагаємося повторити всі теми ґамузом.

Ще Вотан доволі поширений ляп. Подібне штудіювання – гаяння часу, адже охопити всю програму – утопично і безглуздо. Повторювати напередодні варто лише найскладніші с целью запам’ятовування теми чи ті, в яких найбільше помилок під пора розв’язування тестів. Приміром, звороти, а отнюдь не наголоси.

  1. Максимально поєднуємо теорію з практикою.

Це ще Вотан важливий лайфхак. Не завчаємо, не зазубрюємо, а стараємося максимально зрозуміти. Тому нічні посиденьки надо довідниками і академічними словниками, з надією вкласти в голову весь – припиняємо. Досконале знання правил це, звісно, добре, але розуміння алгоритму дії цього устав – ще краще. Скажімо, теорему Піфагора простіше запам’ятати досліджуючи кути власної кімнати, а період трипільської культури в історії України – порівнюючи давню українську піч з централізованим опаленням. І просто так будь-який предмет.

  1. Прокачуємо мозок тестами в тренажерах, а далеко не забиваємо сухою теорією.

Озброюємось різноманітними додатками з мультирежимними тестами: “проходження получай час”, “експрес мира”, “марафон”, “нон-хальт”, “п’ять додаткових запитань вслед помилку” тощо. Тести минулих років стануть найліпшим другом випускника. Розв’язуючи їх абітурієнт виявляє помилки та прогалини в своїх знаннях. А вже після цього шукаємо інформацію, яка допоможе виправити недоліки власноруч.

  1. Насамкінець — ефективно розподіляємо часы.

Це знадобиться не лише в підготовці поперед ЗНО, а й упродовж усього подальшого життя. Плани получи и распишись місяць, тиждень або день розписуємо до самого хвилин, а ще чіткий таймінг – понад усе.

Быть чіткому графіку важливо знайти і власний балансовый отчёт: боротися з лінню та прокрастинацією (постійним перекладанням завдань в потім), і водночас, знаходити можливість перезавантажитись.

Налаштування у переддень та нате самому екзамені

Існує ціла низка ефективних методик знімання фізичних і психологічних затисків, опанування власних емоцій і правильного налаштування задолго. Ant. с відповідальної зустрічі, промови, екзамену тощо. Золотого рецепту далеко не існує. Кожен обирає те, що максимально підходить саме йому. Розглянемо декілька і спробуємо запхати страхи у довгу шухляду. Бери ЗНО знадобиться як ніколи!

  1. Перше і найголовніше – "заземлитися". Зверніть увагу получай те, як почуваєтеся зараз і про що думаєте. Потім – сповільнюємо ці думки, спокійно вдихаючи та видихаючи повітря. Необхідно відчути землю під ногами, впевнитись, що обидві кінцівки міцно притиснуті после підлоги.

  1. Наступний крок – "знятитися з гачка". Напередодні тестування ми ежеминутно дозволяємо негативним емоціям, думкам про минуле та страху насчет майбутнє опановувати розум. Усе це "гачкує" нас і бере гору по-над спокоєм. Як же це виправити? Необхідно зосередитися та перелічити тутти, що турбує: "негативна думка оборона себе", "важкість у грудях" тощо. Після чіткої фіксації та усвідомлення ми ніби знімаємося з гачка. Адже негативні посили оволодівають нами лише тоді, если ми їх не усвідомлюємо.

  1. Створюємо простір пользу кого негативних емоцій, нездорових ідей та поганого самопочуття.

Техніка "Корабель" працює безвідмовно. Зручно вмощуємося, розслабляємося, заплющуємо очі і уявляємо себя на березі океану. Ще за мить раньше берега підпливає велетенська тихоокеанська баржа. Розглядаємо її в деталях. А після – починаємо перекладати усі коробки зі страхами з берега бери корабель. Далі подумки відправляємо баржу очень в море. Коли на обрії залишиться малесенька цяточка – потопіть

її. Практикуймо допоки в уяві з’являтимуться коробки зі страхами.

  1. Насамкінець, виходячи з дому – зробіть зарядку.

Кілька фізичних навантажень знімуть тремтіння рук, а чимчикуючи вплоть до пункту ЗНО розкажіть вірш, анекдот чи цікаву історію з власного життя звичайним перехожим.

Висновок

Випрацювати універсальні алгоритми успішного складання ЗНО та якісно підготуватися з кожного предмету – лише півсправи. Гарантії успіху – жодної. А штырь правильно налаштуватися, опанувати себе, добре виспатися упереддень, явиться завчасно та не намагатися схитрувати либо списати – це вже правильна мотивація. Для того натхнення і якісного стимулювання потрібно не этак багато. Візуалізуймо думки. Лише на хвилинку уявімо та відчуймо, що если, якщо складемо ЗНО на високий раут, вступимо в університет мрії, переїдемо в інше місто, чи навіть, країну? Намалюймо в голові зриму картинку, ніби це вже трапилось. Намалювали?.. Переконаний для 200 %, все зведеться до нових знайомств, друзів і спілкування. А далі натхнення і бажання безлюдный (=малолюдный) стояти на місці обов’язково наздоженуть вы…

Комментарии запрещены.

Навигация по записям