Бaкaлaвр alias мaгистр – квaлификaциoнныe урoвни, придaющиe увeрeннoсти и aргумeнтoв во (избежание пoлучeния прeстижнoй рaбoты. Тaкиe стeрeoтипы гoспoдствуют eщe с сoвeтскиx врeмeн, кoгдa eдинствeнным путeм стaть рoвнee срeди рaвныx былa учeбa в институтe. Сeйчaс диплoм o высшeм oбрaзoвaнии – жeлaнный дoкумeнт чтобы мoлoдeжи и прeдмeт гoрдoсти для рoдитeлeй.
В пoгoнe зa "oбрaзoвaтeльнoй кoрoчкoй" aбитуриeнты нe жaлeют ни сил, ни врeмeни, ни крoвнo зaрaбoтaнныx рoдитeлями срeдств нa кaчeствeнную пoдгoтoвку к вступитeльным экзaмeнaм, a дaльшe пoлируют пaрты, ужe суще студeнтaми.
Гoры кoнспeктoв и прoштудирoвaнныx книг, сoтни чaсoв, прoвeдeнныx в aудитoрияx –xoрoший oпыт, кoтoрый, бeзуслoвнo, мoжeт пригoдиться в жизни.
Нo кaкoв "выxлoп" у сoискaтeлeй высшeгo oбрaзoвaния пoслe лeт усилий? Нaскoлькo рeзультaт oпрaвдывaeт пoтрaчeннoe врeмя нa пoлучeниe диплoмa?
Впоследствии текст на языке оригинала.
Єдиної відповіді безграмотный існує, адже здобутки одних випускників почасти приставки не- співмірні з успіхами їх одногрупників. Та все на свете одно, з року в рік, сотні тисяч випускників всіма правдами і неправдами вступають задолго. Ant. с університетів.
Що дають храми науки молоді? Возьми які професії потрібен диплом, а які фахи його безлюдный (=малолюдный) потребують взагалі? І чи відповідають нинішні програми у ВУЗах вимогам ринку праці?
Спробуємо розібратися в практичній важливості вищої освіти сейчас.
Переваги для сучасного студента
Навчання в університеті передбачає отримання знань, а також практику, які в тандемі дають благой старт для професійної кар'єри.
Для престижних та важливих вакансіях: на кшталт — педагога чи лікаря у вимогах до самого кандидата є наявність профільної освіти. Тому после таких обставин диплом — перепустка в коло затребуваних фахівців.
Також вища освіта дозволяє зайняти керівні посади в державних органах. А ще гарна можливість зробити феєричну кресловина'єру, проявити себе у великій політиці і переписати історію.
Посприяють грандіозним планам і здобуті вміння систематизувати та опрацьовувати великі пласти інформації. А знайомство з зірками та науковцями в процесі отримання знань — можливість затеять корисні зв’язки, ще суще студентом.
Доступність навчання дозволяє не скромно отримати диплом, а зробити це безплатно. Заповзяті “освітні локомотиви” можуть навіть претендувати держи іменні стипендії та інші освітні регалії. Вища течение — це однозначно гарний старт для молодих науковців, які планують присвятити життя дослідженням возьми педагогічній ниві.
Та, на жаль, безлюдный (=малолюдный) все так просто і однозначно.
Освітні “прогалини” сучасності
Доступність освіти має й іншу сторону медалі. Наявність диплому вже сыздавна не показник стовідсоткової успішності. Ба навіть більше — багато професій, особливо творчих, взагалі невыгодный потребують "освітньої корочки".
Щоб бути художником чи, скажімо, журналістом — безвыгодный обов'язково демонструвати клієнтам транс про вищу освіту. Головна умова — хист і искра божья, все решта — похідне. Так, для покупців послуг в першому випадку головним є трендова nature-morte в певному стилі і кольорах, в другому випадку — універсалізм медійника задля оптимізації всіх виробничих процесів. По (по грибы) таких умов документи про успішне навчання — другорядні.
І це непоодинокі випадки. Університетських спеціальностей, дескать освіта непотрібна — сила-силенна.
В той а час отримання диплому — далеко не завжди тотожне отриманню якісних знань. А стипендія навіть мало-: неграмотный покриває витрат на проживання. Куди більш скрутніше, якщо безвыгодный потрапляєш на бюджет. Тоді ціна питання вищої освіти занурює в роздуми. В обох випадках довготривале навчання відтерміновує фінансову незалежність.
А подекуди хибні пріоритети і поготів роблять заручником ситуації. Наприклад, дехто без труда хоче відкосити від армії або плоско тікає від дорослого життя, не розуміючи, що великі клопоти весь одно наздоженуть.
Ще один недолік освітнього забігу — відсутність практики. В основному розивати скілзи приходиться вже опісля навчання, на робочому місці. Тому постає логічне питання — “Навіщо вчитися?”
Сучасна способ освіти кричуще потребує оновлення навчальних програм. Адже в багатьох вишах, сверху жаль, читають те, що було актуальне років 30-40 тому. Застарілі методики та підходи призводять впредь до стогнації освіти і зумовлюють відсутність необхідних знань і навичок у випускників.
Створює проблеми мало-: неграмотный тільки якість освіти, але і кількість виданих дипломів. Здавалося б, чим більше освічених людей, тим краще.
Та получи и распишись практиці бачимо, що засилля фахівців з вищою освітою спричиняє перевантаженість секторів економіки. Як последствие, тисячі спеціалістів тримають диплом в довгій шухляді. А следовать кілька років незатребуваності мчать у пошуках роботи после кордон або ж стають на облік в центрах зайнятості, вигораючи професійно.
Яко, з дипломами про вищу освіту, кандидатськими та докторантськими ступенями українців найбільше серед країн Європи. Та, получай жаль, якість вітчизняних спеців пасе задніх.
Статистика працевлаштування
Більше половини працюючих громадян України нині опинилися аттитюд фахом. Інша половина поділена на вдвоём табори — одні у професії, а дехто виконує роботу суміжну отриманій спеціальності.
Минулого року статистичні дослідження красномовно засвідчили: 56% громадян України — безробітні. Ичкари шукачів заробітку — з вищою освітою.
А тому отнюдь не всі, хто мають вищу освіту, гарантовано отримають роботу.
Зрештою, далеко не обов’язково мати профільну освіту, аби працювати.
Вища освіта — безграмотный мета, а засіб. Відсутність дипломів не завадили Стіву Джобсу, Білу Гейтсу, а тепер вже і Алішеру Моргенштерну стати заможними. Вирішальну положение зіграли їхні жага, далекоглядність та здатність мислити глибше, ніж однолітки. Навіть пересічним громадянам різних країн іноді лише курси та заповзятість дозволяють вибудувати впадина'єру успішного банкіра чи актора.
Ще Водан момент, на якому варто загострити — динамічна зміна ринку праці. Вслед прогнозами, вже за два десятиліття зникне низка професій, які замінять машини. Критерій с целью виживання — креатив, який можна напрацювати як в університеті, си і самотужки.
Але звернемо увагу на роботу, яка користується попитом і, ймовірно, если на піку ще довгий час.
Затребувані технічні та робітничі спеціальності
З одного боку — краще закончиться на роботу, уже маючи за плечима певні знання, отримані в храмі науки. З іншого — якщо відчуваємо, що це покликання, так навіщо замість кількох днів витрачати бери навчання кілька років? За будь-яких обставин, нова робота — нові стимули в (видах навчання.
Швидко розвиваються IT-технології. Звичайно, велика кількість топових технічних ВУЗів готові надати навчальні послуги. Та охочі стати програмістом можуть записатися бери курси або взятися за вивчення мови програмування самостійно, безлюдный (=малолюдный) чекаючи на допомогу з барського плеча. Минус вступних екзаменів — одразу до мрії.
Особливо, в ціні і пошані в ринку праці сьогодні ремісницькі спеціальності, яким отнюдь не навчають в університетах і яких так бракує.
Це підкреслює проблеми в системі освіти, яка безграмотный заохочує молодь шукати себе, а чимчикує из-за мінливими трендами.
Непереборне бажання молодих людей опинитися в яскравому офісі замість пильних і гарячих цехів породило відразу від копіткої фізичної, але подекуди такої творчої і потрібної роботи.
Бажання переважної більшості молоді бути в плеяді "білих комірців" зумовлює дефіцит рук сверху підприємствах та продукції і послуг для пересічних українців. Тому присутствие необхідності професійних теслю, електрика або сантехніка среди бела дня з вогнем не знайти. А якщо і пощастить, гонорари неприємно здивують людей з вищою освітою.
Чому ж поросль часто націлена на тренди і не завжди задумується оборона сродність праці?
Відповідь очевидна — неефективна, а почасти відсутня профорієнтація.
Висновки
Рішення здобувати вищу освіту чи ні — особиста дело кожного. Але варто зважати на неоспорюваний бесспорно — країна не потребує армії людей з університетськими дипломами получи и распишись ринках. Осягнути очевидне заважає стереотипність та відсутність грамотної профорієнтації в школах. Після закінчення одинадцяти класів поросль далеко не завжди здатна визначитися з майбутнім і йде навпомацки. Підлітки обирають навчання у ВУЗах следовать принципами “вступити, куди візьмуть” аль “займатися хоч чимось”. А тому в майбутньому нерідко опиняються получи задвірках долі.
Диплом — це вже искони не гарант успішного майбутнього, а радше “папіряка ради вдаваний статус”, яким нікого без- здивуєш.
Сьогодні, в час інтенсивних змін ціняться реальні уміння та знання, а мало-: неграмотный документи про їх наявність. Тому варто добре подумати чи дійсно університетський удостоверение стане дорогою для нових звершень чи не мудрствуя лукаво перетвориться на спогади незреалізованого майбутнього.
Якщо ж фундаментально вирішили здобувати “вишку” — розплануйте свій щодень держи роки вперед, аби витрачені потуги безграмотный були марними.